2013. január 5., szombat

2./4 Szilveszteri parti...(Befejező rész)

SZIASZTOK!:)
Először is: Nagyon boldog vagyok,hogy van pár rendszeres olvasóm és nekik nagyon szépen köszönöm!:)
És most jön az aminek nem sokan örülnek majd....
A BLOGNAK VÉGE!! Azért mert nincs időm se és úgy gondolom,hogy ez tényleg egy jó befejezése lesz a blognak és már így is túl cifráztam és őszintén bevallom...nem tudok már mit írnii.:$
Remélem,hogy a Dream World Louis Tomlinson-t ezután is olvassák akik olvasták!:)
Remélem,hogy szerettétek a blogot!:) Nagyon sokat jelentett a komment akármennyi is volt!:)
OLVASSÁTOK AZ UTOLSÓ BEFEJEZŐ FEJEZETET!:)
SOK-SOK-SOK-SOK SZERETETTEL: Timi.<3 xx



*2012.12.31 Szilveszter*
Zayn-nel már karácsony óta nem beszéltem.Félek,hogy nem leszünk már soha többé együtt..
A szilveszteri bulira készülődtünk Dinával amit a srácokkal ünneplünk...és ott lesz Zayn is. Örülnék ha jóra fordulnának a dolgok,de nem reménykedek...
Kiválasztottam a kedvenc ruhámat és hozzá egy fekete magas sarkút.A fürdőbe mentem kifésültem a hajamat, majd ismét a szobámba mentem. Megfogtam a kis táskámat és beleraktam a telefonomat, pénzt, zsepit.Majd lementem a konyhába,hogy elővegyem a pezsgőt amit a skacoknak viszünk.Kerestem még egy ajándék zacskót amibe bele tudom rakni. Miután mindent elintéztem az itallal újra a szobámba mentem.Körül néztem,hogy biztosan ne hagyjak itt semmit és megpillantottam a körömlakkjaimat. Az órára pillantottam..Volt még 45 percem ezért úgy döntöttem kifestem a körmömet. 30 perc alatt kész lett és meg is száradt.Miután már tényleg nem tudtam mit csinálni a magammal benéztem Dinához aki az ágyán ült és mosolygott a gép képernyőére..Nem vette észre,hogy bejöttem, mert zenét hallgatott.Én csak az ajtóban álltam majd amikor sms-em jött akkor Dinának szóltam.
-Dina!-mondtam, de nem vett észre.-DINA!-ordítottam.
-He?-nézett felém, majd én a kezemre mutattam jelezve,hogy idő van, erre ő felpattant lecsukta a laptop tetejét és felém indult út közben felvette a retiküljét az asztalról.Kimentünk, bezártuk az ajtót és elindultunk.Az úton nagyon jól elmulattunk. Dina majdnem felbukott,de szerencsére nem és még nagyobb szerencse,hogy nem nála volt a pezsgő.Lassacskán,de végül épségben oda értünk.Az ajtóhoz sétáltunk és becsöngettünk.Meglepetésemre Zayn nyitott ajtót és meglepően kedvesen fogadott minket.
-Sziasztok csajok!-mosolygott.
-Heló!-köszöntöttük mi is.Amikor beléptem Zayn egy nagy öleléssel fogadott, én furcsán néztem.
-Most ez azt jelenti,hogy...-mondtam,de nem fejeztem be mert belevágott a szavamba.
-Azt!-kacsintott, majd kézen fogva beljebb mentünk.
A többiek már bent ültek és harcoltak hogy melyik filmet nézzük meg...Illetve csak az Eleanor és Louis páros harcolt a Harry és Dina páros ellen. Dani és Liam csak mosolyogva nézte őket. Hannah és Niall a konyhában voltak én meg Zayn-nel álltam.
-Az éhezők viadalát!-mondta Harry majd felmutatta a dvd-t.
-Nem! A Bazi nagy filmet!-mondta büszkén Louis.
-Na jó mi lenne, ha üvegeznénk helyette?-szólt közbe Niall.Harry és Louis furán nézett, majd folytatta a szöszi-Vetkőzőset!-huzogatta a szemöldökét.
-Oké!-hangzott el a fiúk szájából.-Benne vagyunk!-mondták majd arrébb rakták a cuccokat és Hannah megjelent egy üveggel.Mindenki leült és  kezdődött a játék. Én kezdtem a pörgetést és Harrynél és Dinánál állt meg. Harry kérdezett.
-Dinaaa-mosolygott perverzül Hazz.-Felelsz vagy mersz?-kérdezte.
-Csak,hogy ne hogy azt hidd,hogy félek tőled, merek!-kacsintott.
-Akkor...gyere ide hozzám és csókolj meg!-mondta.
-Semmiség!-szólalt meg Dina majd odament és megcsókolta.
*20perc múlva*
Egy kis idő elteltével az összes lány melltartóban és bugyiban ült,mert sok olyan dolgot mondtak a srácok amit nem csináltunk meg..Róluk egy ruha sem hiányzott ,mert a rúdtánctól kezdve a arcnyalásig mindent megcsináltak.Amikor az óra 23.59-et ütött mindenki pezsgőért ment és a együtt vártuk az éjfélt. Mindenki a párjával volt.Persze rajtunk még mindig csak fehér nemű volt.
-10,9,8,7,6,5-számoltunk vissza.-4,3,2,1,0!-ekkor mindenki koccintott.Egy percel később ujjongás töltötte be a szobát.
-Boldog Új Évet!-mindenki átölelt mindenkit és csókolózott a párjával.


MÉG EGYSZER KÖSZÖNÖM AZOKNAK AKIK SZERETTÉK A BLOGOT ÉS TÁMOGATTAK!
REMÉLEM SZERETTÉTEK!:) http://dreamworldlouistomlinson.blogspot.hu/ :)<3
Thank u, so much!:)) I love u!:)<3

2 megjegyzés:

  1. kár ,hogy vége... de jól befejeződött :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát igen,de úgy gondolom, már cifra volt!:) Remélem szerettétek!<333 köszönöm.:33 xx

      Törlés