2012. december 25., kedd

2./3 KARÁCSONY

****1 hónap múlva****
Mostanában Zayn-nel keveset találkozunk,mert nagyon sokat dolgoznak a Kiss You videó klipje miatt. Talán ez az oka annak,hogy nem tudja,hogy 1 hónapos terhes vagyok. Igen, mindenki mondhatja,hogy védekezés és még csak 17 vagyok és minden...jól tudom. A nagymamám nem örült neki, anyáról pedig ne is beszéljünk. Most vessetek el,de nem bántam meg. Szerintem, ha Zayn megtudja ő sem fogja megbánni. Holnap karácsony. Együtt fogjuk kettesben tölteni, mivel a többiek elmennek ünnepelni Louis "karácsonyszülinapi buliját". Ketten ezt megfogjuk beszélni. És lesz ami lesz. Sajnos tisztában vagyok vele,hogy emiatt el is hagyhat. Először Zayn-nel beszélem meg, és ha úgy döntünk és nem akad ki elmondjuk a többieknek is. Hát ha elmondjuk elképzelem,hogy milyen fejet fognak vágni. Az elmélkedésemet a telefon zavarta meg. Figyelmeztetés volt, hogy el ne felejtsem,hogy ma ultrahang.
Felöltöztem, magamhoz vettem a táskámat, majd hívtam egy taxit. Az autó 5 perc alatt itt volt és  már ültem is be. Lediktáltam a címet és a sofőr már a gázra is taposott. Pár perc alatt a kórház előtt voltunk. Kifizettem az utat és kiszálltam a járműből. Felsétáltam az 1.emeletre és a 14-es teremhez mentem. Bekopogtam, majd a válaszul kapott "szabad"-ra beléptem.
-Jó napot!Jenna Stewart vagyok!-mosolyogtam az orvosra.
-Szia Jenna! Foglalj helyet azon az ágyon!-mondta a doktor úr. Én engedelmesen felfeküdtem az ágyra ő pedig egy kis tubust hozott amivel bekente a hasamat. Miután ezek megtörténtek elkezdett egy ilyen kis valamit a hasamon mozgatni. Pár másodperc alatt megtalálta,hogy hol van a magzat.Annyira kis picike,de annyira aranyos.
Pár óra alatt megvolt az ultrahang, megbeszéltük a következő időpontot és elhagytam a szobát.Kifelé menet ismét hívtam egy taxit.Mire kiértem már itt is volt.Lediktáltam a címet majd hátra dőltem az ülésben és a hasamra tettem a kezemet. A taxi pár perc alatt a házunknál volt . Kifizettem az utat és kiszálltam. Felsétáltam a verandára, majd elővettem a kulcsaimat, mert én vagyok itthon egyedül, mert Dina Harry-vel van és a nagyi meg anyáékkal tölti a karácsonyt.Ahogyan beléptem a házba levettem a kabátomat, cipőmet és a konyhába mentem. Elgondolkoztam mivel lepjem meg Zayn-t az első karácsonyunk alkalmából,de úgy döntöttem,hogy főzök is meg sütök is. Mikor ki gondoltam,hogy mit csinálok eldöntöttem,hogy ma csak a sütit csinálom meg. A mézeskalács mellett döntöttem, mert az nagyon finom és hamar kész van.

**Pár óra múlva**
Kész lettem a 6 tálcányi mézeskaláccsal, mert majd küldök a fiúknak is meg maradjon, ha a nagyi haza jön.Aztán összeírtam egy listát,hogy holnap reggel mit kell vennem az ebédhez, amire jön Zayn. Csináltam egy "menü"-t amire ráírtam,hogy mit eszünk.
,, MENÜ:
1.Hús leves
2.Krumpli püré rántott hússal
3.Apró süti"
Szóval a menü megírása után felmentem a szobámba és lehoztam a telefonomat. Leültem a kanapéra és felhívtam Zayn-t.
-Sziaaa!-szóltam  a készülékbe.
-Jenna!Mizujs drágám?-kérdezte.
-Áll még a holnap?
-Még jó,hogy!-nevetett.-Nem töltöm el nélküled a szentestét!De most le kell tennem, mert forgatunk!Puszillak! Szeretlek!-köszönt el, majd letette.
Mosolyra húztam a számat, majd az órára pillantottam. 7óra??????? MI CSODAAAAAAAA? Nem az nem lehet. Ránéztem  a telefonom kijelzőjére,az is 7 órát mutatott. Úgy döntöttem,hogy elmegyek aludni.Így is tettem.Fáradtan zuhantam az ágyamba és két perc alatt már aludtam is.
***REGGEL***
Korán keltem,hogy  be tudjak vásárolni az ebédre. Sétálva mentem,aminek rossz vége lett ugyanis a második sarok után a fotósok támadtak le riporterekkel keverve.
Csak jöttek és jöttek tőlük a kérdések.
-Jól meg vagytok Zayn-nel?
-Együtt töltitek a karácsonyt?
-Készülsz valami különleges meglepetéssel?
-Gondolkodtatok már a házasságon?
Csupa- csupa értelmetlen kérdés volt. Szerencsére hamar feladták,mert nem is figyeltem rájuk. Amikor a boltba értem egy kislány oda jött hozzám és közös képet és aláírást.
-Olyan szép vagy!-mosolygott rám.
-Köszönöm, nagyon aranyos vagy, de ez nem igaz!-öleltem meg.Sokat jelent,hogy Zayn rajongói engem is szeretnek mert Liam és Dani egy időre azért mentek szét nem rég, mert nem szerette sok rajongó. Ez nagyon elszomorító.
-Viszont nekem mennem kell! Szia!-köszöntem el a kislánytól.
Azonnal a zöldségekhez mentem, majd a panírhoz szükséges dolgokhoz, legvégül a húsos pulthoz értem. Röpke 2 és fél óra alatt megvettem mindent.Kifizettem majd 3 nagy szatyorral indultam haza. Terhesség alatt nem szabadna megerőltetnem magamat,de ha egyszer vásároltam akkor vásároltam.
15 perc alatt haza vonszoltam magamat ekkor már fél 9 volt. gyorsan lepakoltam és neki álltam a levesnek.
Felforraltam a vizet, beletettem a  zöldségeket,majd a húst. 1 óráig főni hagytam, ez alatt neki láttam a krumplinak.Miután a krumplit pürévé alakítottam elővettem a panírhoz szükséges dolgokat. Tojás, zsemle morzsa és liszt. 3 külön tálba raktam őket majd a húsokat beléjük forgattam. Először a liszt, második a tojás és utána a zsemlemorzsa. Az összes hússal 10 perc alatt kész lettem. Akkor ütött az óra 11-et. A leves megfőtt. A zöldségeket és a húst a levesből beletettem egy edénybe és az asztalra tettem.Mert nem tudom,hogy Zayn majd akar-e belerakni a levesébe valamit. A levest leszűrtem,majd az asztalt kezdtem megteríteni. Elővettem 2 mély és 2 lapos tányért. 2 kanalat, 2 kést és 2 villát. Elővettem a pezsgőt a hűtőből, majd pezsgős poharakat tettem ki az asztalra. Ekkor volt még 45 percem, ezért gyorsan feldíszítettem a fát és aláraktam Zayn ajándékát ami egy doboz, benne egy órával aminek a belsejébe a 'FOREVER' szó van beleírva meg,hogy 'Zayn&Jenna'. A következő pillanatban már a szobámba rohantam átöltözni.Végül gyönyörű koktél ruhát választottam.
Pont amikor leértem a lépcsőn akkor csöngettek. Kinyitottam az ajtót és Zayn állt előttem.
-Gyere be!-mosolyogtam, mire ő belépett és megcsókolt.
-Boldog Karácsonyt!-mosolygott rám,
-Neked is!Gyere együnk!
-Szuper! Mi lesz a menü?-mondta mire én átöleltem és kézen fogva az asztalhoz húztam és leültettem. A konyhába mentem és kihoztam a levest.Zayn a "menü"-t böngészte.
-Hmmm..hús leves! A kedvencem!-jelentette ki.
 -Örülök!
Leültünk enni majd mikor végeztünk a levessel hoztam a  másodikat.Egész finom lett.Rosszabbra számítottam.Amikor megettünk mindent leültünk a  kanapéra és eszegettük a mézeskalácsot.
-Akkor kezdeném az ajándékozást!-mondtam,majd a fához sétáltam és felvettem a kis dobozkát.-Boldog Karácsonyt!-mosolyogtam, miközben átadtam az órát.
-Köszönöm! Ez szuper!-mosolygott Zayn.
-De nézd meg az öv belsejét!-nevettem.
Ekkor elolvasta a szöveget és megcsókolt.
-Ez pedig az én ajándékom!-egy kis dobozkát nyújtott felém amiben egy gyűrű volt, rajta egy szív.
-Jézusom!Ez gyönyörű! Köszönöm!-az arcomról nem lehetett lekaparni a fülig érő mosolyt.-Viszont valamit mondanom kell!-közöltem.
-Mondd nyugodtan!-simogatta meg a vállamat, ekkor belekezdtem.
-Lehet,hogy ezért elfogsz ítélni,és teljesen jogos lenne. Na szóval amikor novemberben újra megtörtént köztünk a dolog. Teherbe estem...-ekkor Zayn szemei kikerekedtek.Felállt és elment.


KICSIT  HOSSZÚ LETT!:)) DE REMÉLEM TETSZETT!:)<3

6 megjegyzés:

  1. szia!:) nagyon jó lett!:D Imádom a blogodat! Nagyon szuper! Más blogokat is olvasok,de ez az első számú!:)) Gratula!:$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:) Köszönöm szépen a sok dicséretet!:) Nagyon jól esik!:)) Igyekszem,hogy megfeleljen az olvasóknak!:)) Kellemes Ünnepeket!:)<3

      Törlés
  2. Bocsi, hogy csak most, de elfelejtettem.... Nagyon szuper lett ez a rész is! :) Kíváncsian várom már a folytatást! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Timi vagyok, csak nem otthonról ezért írok névtelenül.:(( Köszönöm!:)) Várd is!:DD<3 xx

      Törlés
  3. hamar kövit!!!!immádom <3<3 most izgatott vagyok ,hogy milessz ;D

    VálaszTörlés