2012. december 21., péntek

2./ 2.fejezet Harry szerelmes hívása

-A fiúknál-
-Fáj a lábam!-nyöszörgött Niall.
-Jajj drágám! Csinálok szendvicset jó?-kérdezte Hannah.
-Okéé!-csillant fel a szőke szeme.
Harry és Dina felmentek és kezelésbe vették a szobát, Louis és Eleanor Tommo szobájába mentek. Nialler pedig kibicegett Dinával a konyhába.Én a kanapéra vetettem magamat Zayn meg mellém ült.
-Szeretlek!-ölelt át szorosan.
-Mondtam már,hogy én is?-mosolyogtam.
-Igen!-csókolt meg.Ez a csók nem olyan volt, mint a többi. Ez lágyabb és szerelmesebb volt. Minden csók után egyre szerelmesebb leszek Zayn-be.Ez az érzés ami újra és újra átjárja a szívemet iszonyatosan jó.Szeretem, soha nem akarom,hogy vége legyen ennek.
-Csukd be a szemed!-nézett rám mire én engedelmeskedtem és becsuktam a szememet.-Mit látsz?-kérdezte.
-Semmit.-hangzott a válaszom.
-Most már tudod milyen lenne nélküled az életem.
-Óóóóó..-mosolyodtam, majd egy könny csepp szökött a szemembe amit azonnal letöröltem,nehogy lássa,hogy sírok.Csak átöleltem  szorosan.
                                              *****OTTHON******
Átmentem Dina szobájába,hogy kifaggassam.
-Na mi volt Harold-al?-vigyorogtam rá.Mire ő csak megköszörülte a torkát és röhögött.
-Jó volt vele!-kacsintott majd ismét elröhögte magát.
Beszélgettünk még picit, majd lementünk vacsizni.A vacsora sült csirke volt. Imádoom.*-*:D
Utána Dina elment fürdeni.Én épp mentem volna a szobámba amikor meghallottam,hogy Dina telefonja csörög.A szobájába mentem és a képernyőt Hazza neve villogott.
-Dinaa! Harry hív!-ordítottam.
-Oké! Vedd fel!-mondta.Hát oké.Felvettem a telefont és Harry hangját hallottam.
-Szia Dina!Harry vagyok! Most ne  mondj semmit,csak hallgass végig.-mondta,majd mély levegőt vett és belekezdett.-Nagyon szeretlek és szeretném,hogy tudd,hogy rajtad kívül senki sem érdekel és tudd,hogy soha az életben nem hagynálak el és nem bántanálak meg.Na csak ennyit akartam.Puszi!
Dina kilépett a fürdőből, oda mentem hozzá és csak mosolyogtam.
-Miért mosolyogsz?-Dina.
-Isteni édes a pasid!-mondtam.
-Miért mit mondott?-kérdezte.
-Azt hogy szeret és soha nem hagyna el és soha nem bántana meg és rajtad kívül senki sem érdekli.-mosolyogtam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése