2012. december 10., hétfő

2./1.fejezet A suli

'szeptember 1.'
-Dinaaaaaa!-ordítottam.-Nem akarok elkésni az első nap, szóval csipkedd magadat, mert a fiúk is itt vannak már!-mondtam majd felfogtam a hajamat és megfogtam a táskámat,kabátomat majd a fürdő előtt vártam Dinácskát.
-Harold!-rohant a fürdőből Dina.Én csak mosolyogtam majd utánna baktattam és megláttam,hogy a ház előtt már ott van Niall és Hannah, Harry és Zayn. Kiléptem az ajtón és Zaynhez mentem.
-Jó reggelt!-öleltem meg.
-Szia!-Zayn egy puszit nyomott az arcomra és utána együtt vártuk Dinácskát. Egyszer csak kirontott az ajtón és óbégatni kezdett.
-Harold!!-futott Hazza-hoz.
-Dina!-ölelték meg egymást.
Beültünk az autóba és az iskola felé vettük az irányt. Hannah elmondta,hogy ne vegyük magunkra, ha belénk kötnek, mert itt szokásuk az embereknek. Azt mondta, csak nézzünk a szemükbe, röhögjünk és menjünk tovább.Gondolat menetemet az új suliról Harry hangja zavarta meg.
-Megérkeztünk csajok!-mosolygott.- 4-re itt vagyunk értetek!
Kiszálltunk a járműből és befelé indultunk.Egyszer csak egy csaj lépett mellém.
-Szia.Te vagy Zayn Malik barátnője?-kérdezte.
-Őőő..igen!-mosolyogtam.
-Tudod milyen szerencsés vagy a One Direction egyik tagja a pasid?
-Nem azért vagyok szerencsés mert Zayn a One Direction tagja, hanem azért mert szerető,odaadó és nem utolsó sorban eszméletlenül aranyos.-kacsintottam majd tovább mentem.
Az órák unalmasan teltek. Alig vártam,hogy újra szerelmem karjaiban legyek.Szimpatikus volt a suli ugyanis nagyon kevés házit adtak.Lehet, hogy azért mert szeptember 1 és első nap.Nem tudom...Azért remélem,hogy ez így marad.Ahogy letelt az utolsó óra utolsó perce Dina, Hannah és jómagam kiviharzottunk az épületből.A tanoda előtt már ott várt minket Niall, Harry és Zayn. A kocsiba ülve Harry a gázra taposott és elindultunk a fiúkhoz, mert megbeszéltük,hogy ott töltjük a délutánt.
-Egyébként mi volt az este?-kérdezte Niall Harry-t és Dinát.
-Nem nyilatkozom!-vágott egy képet Hazza majd az utat figyelte.
-Dinaa!?-néztem rá.
-Mi van Jenna?-kérdezte, mintha nem tudta volna,hogy mit akarok megtudni.
-Majd otthon!-kacsintott.
Remélem tetszett!:) Most megpróbáltam kicsit hosszabbat írni!:)
Timuss Ka.:*

1 megjegyzés: