2012. november 30., péntek

25.rész Induljunk haza!:$

Reggel a repülőben ébredtem, ami elég fura volt,de mindegy.
-Hogy kerülök ide?-néztem fel Zayn-re.
-Hát úgy, hogy korán kellett elindulnunk és nem volt szívem felkelteni így hát felöltöztettelek, beraktalak a kocsiba majd a repülőbe.-simogatta meg az arcomat.
-Akkor már értem.-bújtam hozzá.
-A tegnap este csodálatos volt.-Zayn.
-Én is így gondolom!-mosolyodtam el.
Az út csendben telt, addig amíg Louis nem kezdett el énekelni úgy, mint egy óvodás.Nagyon sokat röhögtünk rajta, de abba hagyta mert Eleanor megcsókolta.Egyszer csak Harry lehuppant mellém.
-Na mi van  Humor Harold?-néztem rá.
-Bevállallak este!.- röhögött.-Nem ám!-súgta oda.
-Mit vállalsz be este?-jelent meg Dina.
-Téged!-ölelte meg Harry.-Ugye érted?-kacsintott Dinára.
-Perverz!-húzta meg a haját Dina.
-Hééé! A hajamhoz tilos nyúlni különben  megbűnhődsz!-simogatta meg Hazza Dina hátát legalábbis én úgy láttam, de ki tudja..
-Na ne itt tervezgessétek az esti mókát!-hajtotta el őket Zayn.
Hazza felemelte Dinát és visszaültek a helyükre.
-Hát ez durva volt!-röhögtem.
Zayn felém fordult nem mondott semmit csak megcsókolt.
-Ezt miért kaptam?-néztem nagy szemekkel.
-Nem osztogathatok csókot a szerelmemnek?-kérdezte.
-Dehogyis nem, sőt el is várom,hogy adj csókot!-mosolyodtam el erre ő ismét megcsókolt.
Elmosolyodtunk mind a ketten és a meghitt csendet Louis hangja zavarta meg.
-Unatkozooom!-nyöszörgött.
-Akkor csókolj meg!-nézett rá Eleanor.
-Okés!-kacsintott egyet Tommo és megcsókolta.
Ez után már Louis is elhalgatott.


Röpke két és fél óra után a gépünk leszállt Londonban Délután 2 órakor.Engem a fiúk azonnal haza vittek a nagymamához ők pedig mentek hozzájuk.
-Szia nagymama!-kiáltottam az ajtóból.
-Kincsem!Örülök,hogy itt vagy!Hiányoztál! Na és milyen volt?-ölelt át majd a nappaliba mentünk.
-Te is hiányoztál nekem! Nagyon jó volt! Sokat  fürödtünk és a koncertek is jók voltak!-mosolyogtam.Nem akartam elmondani neki a kórházat.
-Ha most megbocsájtasz felmegyek kipakolni!-öleltem meg.
-Menj csak picinyem!
Felmentem a szobámba.Nagyon jó volt újra a saját ágyamban hemperegni.Megcsörrent a telefonom és egy  olyan   szám hívott amivel még életemben nem találkoztam.
-Haló??-szóltam a telefonba.
-Szia Jenna!Nico vagyok!-jelentette ki a telefonáló.
-Helóó Öcskös.Van telefonod?-kérdeztem.
-Igen.Csak üdvözölni akartalak és puszilom a nagyit is! Na szia.
-Szia.
Hát okés.Ez gyors volt.



REMÉLEM TETSZETT A FEJI.:)) A 26.FEJEZET MÁR A MÁSODIK ÉVAD LESZ.AZÉRT CSINÁLOK ÚJ ÉVADOT MERT A SULINAK EGY KÜLÖN ÉVADOT SZERETNÉK!:)) REMÉLEM TETSZENI FOG!:))<3
pusszancs.:$<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése