2012. november 4., vasárnap

22.fejezet Az álom

A koncert csodálatos volt még tévén keresztül is.Az este további részét végig aludtam.
[...........reggel........]
*telefon csörgés*
Bejövő hívás: Anyucii
-Szia Anya.
-Szia kicsim!Mondta a nagyi,hogy elmentél a fiúddal meg  a bandájával egy turnéra.
-Igen.És a fiúmat egyébként Zayn-nek hívják és a bandája pedig a One Direction!-világosítottam fel anyát.
-Értem.Csak azért érdeklődöm,hogy ugye nem felejtetted el,hogy szeptemberben suli és Dinának is kell mennie!
-Nem! Nem felejtettük el! És már ki is választottuk,hogy hova fogunk járni iskolába ne aggódj!
-Nem aggódom!De ugye az a fiú vigyáz rád!?
-Persze!És még mindig Zayn-nek hívják! Na le kell tennem!Szia! Szeretlek!
-Szia Kicsim!Én is!
Na ez szép volt.Na asszem alszok egy kicsit ebédig.
*ÁLOMBAN*
Zayn lépett be a szobába.
-Szia szivem!Mondanom kell valamit!
-Szia Zayn!Mond!-mosolyogtam rá.
-Gyere be!-szólt Zayn.Ekkor Perrie lépett be az ajtón.Oda lépett hozzá Zayn és megcsókolta.-Ugye megérted?!-mondta. És kimentek.
*ÁLOM VÉGE*
Hirtelen riadtam fel.Jézusom.Könnyes a szemem.
*KOPP-KOPP*
-Szia Jenna!-lépett be Zayn.
-Zayn!-álltam fel az ágyból és oda szédelegtem hozzá és átöleltem.
-Neked nem szabadna felkelned!-kisért az ágyhoz.
Leült mellém egy székre és megfogta a kezemt.
-Mi történt,hogy hirtelen felugrottál?-simogatta meg arcomat.
-Nem akarom,hogy itt hagyj!
-Mi?Honnan veszed ezt a butaságot?Soha nem hagynálak itt!
-De az álmomban..Perrie-vel leléptél.
-Az egy álom!Ez meg a valóság!Ha olyan hülye lennék,hogy itt hagylak..Nem nem is lennék olyan hülye,mert soha, de SOHA-hangsúlyozta a soha szót.-nem hagynálak itt!-átölelt és megcsókolt.A romantikát egy orvos zavarta meg.
-Jó napot! Elnézést kérek!-mondta.
-Semmi baj.-mosolyodtam el.
-Csupa jó hírt hoztam! Valószínű,hogy már holnap után haza mehet Stewart kisasszony!
-Ez szuper hír!Köszönöm doktor úr!-fülig érő mosollyal néztem az orvosra.
-Ennyi lenne! Most magukra hagyom önöket! Viszont látásra!
-Köszönjük!Viszlát!-köszönt el Zayn.-Egyébként van egy ajándékom!-közelebb hajol és elő vett egy dobozt a zsebéből.Megcsókolt és átadta az ajándékot!





REMÉLEM TETSZETT A FEJEZET!:))4KOMI ÉS FOLYTATOM!:)
NACSÓK.~

2 megjegyzés: