2012. november 15., csütörtök

24.rész Romantika és Zayn

'...beültünk a kocsijába és elhajtottunk'
-Zayn!-néztem rá.
-Igen?
-Mi lesz,ha én elmegyek suliba és kevesebbet találkozunk?
-Hogy mi lesz?Én várlak majd minden délután az iskola előtt és én foglak haza vinni és a suliba kísérni.
-Biztos?
-Igen biztos!-mosolyodott el.-Na de most megérkeztünk az étterembe.Gyere.
Hát oké.Remélem úgy lesz ahogyan mondta. Végül is, miért ne lehetne így?!
Míg gondolkoztam beértünk az étterembe.Csodálatos volt a hely.Gyertyák és csodálatos kilátás.Elfoglaltuk a helyünket, megrendeltük az ételt,italt és beszélgetésbe kezdtünk.
-Tudod, ez olyan,mint egy álom.-mosolyogtam.
-Nem ez nem olyan! Mert az álomból felébredsz és vége.Ennek soha nem lesz vége.-simogatta meg a kezemet.Közben kihozták az ételt, italt.
-Hmm..Ez isteni!-nyeltem le a falatot.-Mi ez?-kérdeztem miközben még falatoztam.
-Kutya.-vágta rá Zayn.
-Mi van?-a hányás kerülgetett körülbelül.
-Dehogy is!-mosolygott.-Marha hús!-nevetett fel.
-Te hülye vagy!-nevettem.
-De neked tetszik!?-kacsintott.
-Persze!-simogattam meg a kezét.
Pár órával később befejeztük az evést, fizettünk és haza mentünk.12 óra lehetett amikor mindketten ágyba kerültünk.
-Szeretlek!-szorított magához.
-Én is!
Csókolózásba kezdtünk.Éreztem,hogy Zayn a pólómba nyúlt.Lekerült rólunk a nadrág,póló,  fehérnemű.Innen gondolom nem kell részleteznem.




Ennyi volt mára!Remélem tetszik!:))<3 csóóóóóóók.~ :*

3 megjegyzés: