2012. november 12., hétfő

23.fejezet Végre Otthon!:)

'Megcsókolt és átadta az ajándékot'
Egy nyaklánc amin a medál egy felirat : "You&MeForever"
-Jézusom!Köszönöm..Szeretlek!-átöleltem.
-Én is!
Egyszer csak beléptek a fiúk is.Hanna Niall-el.Eleanor Louis-al.Danielle Liam-el. Dina Harry-vel, bár ők nem nagyon láttak mert egymást falták.
-Sziasztok!-köszöntöttem őket.A csajok El , Danielle és Hanna odajöttek hozzám és szorosan átöleltek.Majd  a fiúk is és miután Dina meg Harold leszáltak egymásról oda jöttek ők is.
-Na mi van?Ennyire dúl a love?-néztem rájuk.
-Nagyon is!-kapta el Harry Dina kezét és magához húzta majd megint csókolózni kezdtek.
-Azért csak óvatosan! Védekezni nem árt!-kuncogott Niall.
[Pár óra múlva már haza mehettem]
-Ohh..De jó végre a szállodában.-lehuppantam az ágyra becsuktam a szememet.
-Elfáradtál?-simogatta meg Zayn az arcomat.
-Csak kicsit.De nincs kedved ma elmenni kettesben bulizni?-tettem fel a kérdést.Érdekes mindig Zayn-nek szoktak ilyen ötletei lenni.Hmm..mindegy.
-De elmehetünk. Disco vagy valami nyugisabb hely?
-Menjünk valami nyugis helyre.-ültem fel az ágyon.
-Okés.Akkor indulhatunk? Tudok egy jó, romantikus éttermet!
-Rendben!Csak átöltözök!Öt perc!-nevettem.
-Ja öt.Na menj!-vigyorgott vissza rám Zaynie.
Gyorsan lefürödtem, kivasaltam a hajamat, felraktam egy ici-picike sminket és elkezdtem a ruha válogatást.Na ez az a pont ami nálam nagyon nehéz.Ma csodák csodájára elsőre megtaláltam amit akartam.Kibattyogtam az előszobába és leültem, majd Zayn-ra pillantottam.
-Na szép vagyok?-mosolyogtam.
-Te?Mindig az vagy!Indulhatunk hölgyem?-nyújtotta a kezét.
-Igen uram!
Kimentünk ,de nem volt szerencsénk 10 rajongó azonnal letámadott minket,de csak egy volt olyan aranyos,hogy azt mondta,hogy: Olyan aranyosak vagytok együtt! A többi lány mind csúnyán nézett rám, de nem nagyon érdekelt.Zayn osztott pár autogrammot és képet is csinált.
-Na hölgyeim mennem kell,mert nem akarom megváratni ezt a másik gyönyörű hölgyet! Ugye megértitek?!-mosolygott Zayn,majd mindenkit végig ölelt és beültünk a kocsijába és elhajtottunk.



Hát ma ennyi tellett tőlem.:)) Minimum 2 komit szeretnék kérni!:) Holnap nem bizti,hogy tudok hozni új részt!:"// nacsók.:* ~

3 megjegyzés:

  1. Csodálatos! Ooooohhhhh...! Nagyon jól hangzik az a “Romantikus étterem“! Már kíváncsian várom a folytatást! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Izgalmas lesz annyit elárulhatok!:)) De legfőképpen ROMANTIKUS!:))

      Törlés