2012. november 2., péntek

21.rész-Kórház

A kórházban ébredtem.Zayn egy széken ült és a fejét az ágyamra hajtotta és úgy aludt.Hogy kerültem ide?Mi ez?Ez egy kórház?
-Jenna!Hogy vagy?-kelt fel Zayn.
-Hát ahhoz képest,hogy azt sem tudom mi történt tegnap este.Jól.-néztem rá és a fejemre tettem a kezemet.
-És van amire emlékszel?
-Igen..Annyira,hogy valaki megfogta a kezemet a tömegbe húzott és utána ütéseket éreztem,de nem láttam semmit.
-Jézusom!-fogta a száját majd megölelt.
Az orvos belépett és az ágyamhoz sétált.
-Fiatalember megkérhetem,hogy egy kicsit fáradjon ki?-nézett a doktor úr Zayn-re.
-Persze!-Zayn.-Szeretlek Jenna!
-Én is téged!-mosolyogtam.
A doktor úr elmondott mindent,hogy még bent kell lennem 2hétig..Na szuper akkor 1hét és megyünk haza.Azt is elmondta,hogy egy közepes erősségű agyrázkódást kaptam az esés miatt és az ütések miatt.Látogatni csak naponta kétszer lehet jönni,azért,hogy tudjak pihenni.Kaptam gyógyszereket a fejfájásra. Mr.Hamilton kiment és azonnal kopogtak.Az egész 1D itt volt.
-Sziasztok!-mosolyogtam.
-Jajj..gyere ide kell egy gyógypuszii?-Louis.
-Nem kell..Köszi.-röhögtem.-Adj egyet Eleanornak Ő biztosan örülni fog neki!-kacsintottam.
-Jézusom..Kék-zöld vagy!-ölelt meg Dina.
-Hát..Mivel kaptam pár öklöst este..-Jenna.
[.....este......]
A fiúknak ma koncertjük van és szerencsére közvetítik a tévében.Énekeltem velük a dalokat és amikor a legújabb daluk a Little Things-et énekelték utoljára.
-Szeretlek Jenna!Gyógyulj meg!-mondta Zayn a dal elején.
Könnycseppek gördültek végig az arcomon...Most már tuti,hogy nekem van a legszeretőbb pasim a világon,Zayn.

Bocsi,hogy ilyen rövid lett,de elfogytak az ötleteim..:// Legközelebb próbálok hosszabbat hozni!:))
Addig is olvassatok bele a másik blogomba:
www.dreamworldlouistomlinson.blogspot.hu
:) :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése