2012. október 30., kedd

20.rész-:/

~Sziaaaaaaaaaasztok!:)) Bocsánat,hogy csak most írok de gép elvonáson voltam..leszek majd még szünet után.:// Na mind1!:D Elérkezett a 20-adik rész is!:)) Ünnepi lesz!:)*-* Komizzatok!:)<3~
[..........]
-Végre a szálloda!-mondtam és az ágyra rogytam az ágyra.
-Már is aludni akarsz?-kérdezte Zayn.
-Ömm..attól függ mi a program?!-néztem Zaynra.
-Hát ha van kedved végig hallgatni egy koncertet akkor az ha nem akkor meg elmehettek valamerre a csajokkal..
-Oks.Majd megbeszélem El-ékkel!-mosolyogtam majd felálltam.
Ő átölelt és a fülembe súgta:
-De van egy ajándékom!-közelebb húzott és megcsókolt.Hirtelen abba hagyta,majd folytatta a mondandóját.-A többi majd a koncert után!-kacsintott rám.-Az interjúra eljössz?
-É-én?Minek?Nem vagyok 1D tag.-mondtam.
-De a barátnőm vagy mindenkinek tudni kell!-mosolygott rám.
-Hát jóó..-mosolyodtam el.-És mikor is esedékes az interjú?-kérdeztem miközben a hajamat fogtam össze.
-Öhmm..15perc múlva indulunk.
-Ok.Akkor megyek átöltözni!-mosolyodtam el majd berohantam a hálószobába.Igen ez most csak a mi lakosztályunk és igen egy ágyban alszunk.Imádom Zayn-t.Az eddigi legszebb dolog az életemben az az ,hogy együtt lehetek vele.
                                                            Itt a ruha!:)
Kiléptem a szobából és a fürdő felé vettem az irányt.Megnéztem magamat a tükörben.Hmm..elmegy ez a látvány.Mosolyogtam egyet a tükörképemnek és kimentem.Nem láttam Zayn-t ezért átmentem Louis-hoz és Eleanor-hoz.
*KOPP-KOPP*
-Jöjjön!-szólalt meg az ajtó mögül Lou.
-Sziasztok!-köszöntöttem őket.-Nem láttátok Zayn-t?
-Ööö..de a kocsit intézi amivel az interjúra megyünk.-mondta Louis.
Eleanor kilépett a fürdőből.Egyszerűen gyönyörű.
-Gyönyörű vagy El!-mosolyogtam,majd megöleltem.
-Igen az és az enyém.-mosolygott Louis majd megcsókolta.
-Na mehetünk?-lépett be az ajtón Zayn.
-Felőlem.-mosolygott Eleanor.
-Harryék már lent vannak.-mondta a szerelem.
Elindultunk lefelé.Mikor leértünk egy bazi nagy limuzin állt.Beültünk és indultunk is.Az autóban ittunk pezsgőt és amikor oda értünk két testőr segített minket be az épületbe ahol az interjú lesz.Mindent le beszéltek aztán jött az interjú.Elfoglaltunk a helyünk Eleanor Louis mellé, Danielle Liam mellé, Hannah Niall mellé , Dina Harry mellé és én Zayn mellé.
-Hát sziasztok srácok!-mosolygott Mick(ő tartja az interjút a fiúkkal).
-Helló Mick!-mondták.
-Szóval látom mindenki rá talált a boldogságra.Mondjátok,hogyan érzitek magatokat most,hogy a szerelem rátok talált?
-Nem is tudom..-nézett rám Zayn.-Azt ahogyan érzek Jenna iránt nem lehet elmondani...-rám mosolygott és megcsókolt. Szorosan hozzá bújtam és csak mosolyogtam.
[.........interjú után..........]
-Nem félsz,hogy Perrie mit fog mondani?-kérdeztem.
-Nem!Nem állhat közénk senki!-mosolygott rám.
Felmentünk a szállodába Zayn öltözködni kezdett a koncertre.És mindig ki kérte a véleményemet.Persze mindegyik jól állt neki.
-Jól nézel ki!-néztem rá.
-Hmmm..Köszönöm.-Zayn.-Jössz a koncertre?
-Ki nem hagynám!-öleltem át.-Na megyek öltözni!
-Óóó..milyen kis édes!-nevetett.
-Én vagy a póló?-tettem csípőre a kezemet.
-Mindektten!-kacsintott.
-Na indulunk?
-Persze!
[.......Koncerten]
1.Up All night
2.LWWY
3.One Thing
4.WMYB
Vége lett a koncertnek és egyszer csak a csuklómon szorítást éreztem majd egy rántást..Elestem..Felálltam és ütéseket éreztem az arcomon....




1 megjegyzés: