2012. október 7., vasárnap

14.rész Koncert!!


Lementünk együtt a partra Zayn pont akkor ment leteríteni a törölközőjét.. 
Nagyon jól néz ki..*-* :$
Halk léptekkel oda futottam.
Mögé álltam ő pedig leült a törölközőjére...:$<3
Befogtam a szemét és átöleltem...
-Naaa..épp fürdeni készültem..-mondta és röhögött.
Oda ültem az ölébe és megcsókolt..:$<3
-Beszéltél a nagyiddal?
-Nem...még nem..Holnap jön meg.Majd személyesen..
-Hát okés...:))-kacsintott.
Lementünk a többiekhez..Mindenki lubickolt..Harry-t és Dinát nem láttam...Louis Eleanort tanította szörfözni,Hannah Niall-nak csinált hamburger-t..Liam pedig Danielle-t dobta a vízbe..
-Louis!-ordítottam.
-Igen Jenna?
-Nem láttad Harry-t és Dinát??
-Már vagy egy órája bementek a házba...
-Oks..Köszii!
Hát jóó,akkor bemegyek és megnézem a turbékoló gerle párt..
Bementem és Hazza szobája felől kuncogást hallottam..Na ezek ők lesznek...
*KOPP-KOPP*
-Kiaz?-röhögött Harry.
-Jenna Stewart.-mondtam.
-Gyere picii.-mondta Dina..
-Min röhögtök annyira?
Se...-röhögött Dináácska.-Semmin...csak Harry gyerek kori videóit nézzünk...
Ránéztem a tévére és a képernyőn éppen Harry sasszézott pucéran...naa...okés..
-Na nekem ennyi elég is volt..
Lementem és Zayn ült , rám nézett és mosolygott...egyszer csak felállt oda futott hozzám és megcsókolt..
-Ma van egy koncertünk..Van kedved jönni? Tudok szerezni V.I.P jegyet....-mosolygott
-Okés..De meglesz a V.I.P jegy ? Tuti?-röhögtem..
-Nem bízol bennem?
-Dee.<3
Leültem a kanapéra majd ő is elfeküdt és az ölembe tette a fejét..
-Szeretsz még?-kérdeztem.
-Ez hülye kérdés..
-De nem! Most komolyan!
-Mindennél jobban!
Beszélgettünk még egy ideig majd a srácok jöttek és vissza mentünk az 1D házba,hogy készülődjünk..
Itt az én rucim.:

Ez Eleanor-é:

Ez Danii-é:
Ez Diná-é:
Ez pedig a kis szöszke Hannah-éé.:
A lányokkal lent ültünk a kanapén amikor lejöttek a fiúk és együttesen megszólaltak:
-Na hölgyek? Indulhatunk?:)
Ettől mindenki röhögni  kezdett majd beültünk a limóba és mentünk..
Amikor oda értünk körülbelül 20.000 rajongó síkítozott és mind nagy plakátot tartott a kezdében..
"Vas Happenin'?"
"Marry Me Niall?"
" I LOVE 1D"
"Louis Carrot Tomlinson"
"She's Mine!!!!!"
Meg még egy csomó ilyen....Hátra mentünk és ekkor belekezdtem az éneklésbe a fiúk..
Ezernyi rajongó énekelte velük a dalokat..*-* Hihetetlen,hogy mennyi lány imádja őket..*-*
Láttam egy plakátot amin ez volt
"You changed my life!
Thank you!"
(fordítás: "Megváltoztattátok az életemet!
                      Köszönöm!")

Amikor elénekelték a számokat jött fotózkodás a rajongókkal...Mikor elvonultak a fanok Zayn-hez oda ment egy riporter...
-Zayn,ki volt az a bombázó aki elcsábított téged?-kérdezte a riporter..
Ekkor Zayn magához rántott és megcsókolt..
-Ő az..-kacsintott majd elmentünk..
-Ez meg mivolt?-kérdeztem meglepetten..
-Tudatni akartam mindenkivel,hogy szeretlek!
-Én is nagyon szeretlek!
Az este többi része azzal telt,hogy aludtam..
(Koncertkép)













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése