2012. október 22., hétfő

19.rész-LA BABY!!!

MOST MÁR MINDENKI ÍRHAT KOMIT, MÉG AZ IS AKINEK NINCSEN GOOGLE FIÓKJA!
SZERETNÉK NAGYON SOK KOMIT LÁTNI!
3 KOMI ÉS FOLYTATOM!NEGATÍV,POZITÍV EGYARÁNT JÖHET!;DDDDD

*Reggel 5óra*
Nagyon korán keltem,már Dina is fent volt..Készülődtünk,de persze úgy,hogy a nagyit ne keltsük fel.
Megcsináltuk a hajunkat és elintéztünk mindent..
Nagyon nyugtalanul aludtam...nem tudtam már,hogy feküdni, mert mindenhogyan fájt a lábam..
Szóval felöltöztünk és már hallottuk is a fiúkat..
Feljöttek segíteni a cuccokat levinni.Én lebicegtem nyomtam egy puszit a nagyi arcára és írtam egy levelet neki,hogy elmentünk és majd hívom,ha oda értünk..
*KOCSIBAN*
-Hogy van a lábad?-kérdezte Zayn.
-Rosszul..nem tudtam aludni se miatta.Úgy,hogy most szundizok egy kicsit ha nem baj..-mondtam 2 ásítás között.
-Dehogy is!-mosolygott.-Bújj csak ide hozzám!-mondta majd átölelt.
[....................]
A reptéren ébredtem fel.Zayn karjaiban voltam és ő engem nézett.
-Aranyosan horkolsz!-röhögött.
-Héé!Nem is igaz!-röhögtem egyet.
Éreztem,hogy egyre közelebb vannak a fejeink ágymáshoz.A következő percben már az ajkaink egymáshoz értek.
-Na gyerünk gerle pár szállunk fel a gépre!-szakított félbe minket Dina.
Kiszálltunk a kocsiból és megrohamoztak minket a rajongók.
Leültem Dinával és vártam,hogy végre jöjjenek a fiúk.
-Nehéz dolgunk van velük..-néztem barátnőmre és sóhajtottam egyet.
-Hát ja..-jött a válasz.
Amikor  a fiúk végre kiszabadultak a rajongók karjaiból elindultunk a gép felé.Még mielőtt elfoglaltuk volna a helyünket a gépen megcsörrent Zaynee telefonja.
-Ki az?-kérdeztem.

-Simon az.-ahogy kimondta már vette elő a telefonját zsebéből és telefonálni kezdett.
Felszálltunk a gépre és már indultunk is. Louis éppen egy stewardess-t  hívott.
-Jó napot! Segíthetek?-kérdezte a stewardess.
-Őőő...igen.!Szeretnék egy répa turmixot!-mondta Lou.
-Rendben.Mindjárt hozom!-mosolygott Lou-ra a stewardess.
[........................]
Leszállt a gépünk végre!Ahogy kiléptünk a repülőből újra a rajongó tábor támadta le a fúkat.
-LA baby!-mondta unottan El.
-Az.-mondtunk szintén unottan.

1 megjegyzés: