2012. október 10., szerda

15.rész-Ezaz!!*-*:DD

Reggel arra keltem,hogy a nagyi híres palacsintájának illatát érzem...Gyorsan lementem,Dinácska még mindig aludt...Álomszuszék...Jézusom itt a nagyiii.*-* Azt hittem csak este jön..
-Nagyiiiiiii!-rohantam oda,majd megöleltem.-Te?Itt?De nem este jöttél volna?
-De igen..-mosolygott.-Tán baj?
-Nem dehogyis!Örülök..:))
*TVÍÍÍÍÍT-TVÍÍÍÍÍÍÍT SMS jött*
-Beérkező üzenet: Zayn.<3
10.32
Szia Jenna!Ma van kedved átjönni és megbeszéljük a turnét meg minden..! ;)
Puszillak: Zayn!<3 <3 <3 <3 <3-
Erről jut eszembe!..Megkell kérdeznem,hogy mehetek-e...végül is 17 vagyok és októberben töltöm a 18-at...
-Nagyii..:$ Kérdeznem kell valamit!
-Mondjad...szivecském..mondjad csak..!-mosolygott rám kerek gesztenye barna szemével..
-Tudod...Hannah bemutatott a pasiának..Niall-nek...És neki van még 4 barátja akivel együtt alkotják a One Direction-t a britt fiú bandát...Na..és van benne egy fiú,Zayn...és Ő az én drága barátom...Na a lényeg,hogy mennek turnéra augusztusban..és megkérdezték,hogy nekem és Dinának nincs-e kedve velük menni..
-Nyugodtan!Ha szeretitek egymást!
-De miért?Már 17 vagyok és..Hogy mi? Mehetünk?
-Igen!Bízok benne,hogy ez a Zayn fiú vigyáz rád..mert ha nem akkor lesz ne mulass!
-Köszi!Köszi!Köszi!Köszi!Köszi!Köszi!Köszi!Köszi!Köszi!Köszi!Köszi!Köszi!Köszi!!!!
Felrohantam Dina szobájába és elkezdtem ugrálni az ágyon..
-Mi van már?-kérdezte kómásan..
-Megyünk!!!
-Mi-micsodaa? Hova megyünk?-nem is fogja fel mit kérdezek..
-A fiúkkal az Augusztusi turnéukra!
-Tényleg?-visított..:))
-Igen..de öltözz..mert megyünk a fiúkhoz!;)-kacsintottam rá..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése