2012. október 1., hétfő

13.rész- Lent a parton..sálálááá.:D

A fiúk körbe vezettek minket majd mi 5-en lányok bevonultunk egy szobába és átöltöztünk..
Ez volt Dina:
Tavaly kapta tőlem ezt a szemcsit hülyeségből szülinapjára..:DD
Ez lenne Danielle:
Lou-t és El-t már csak a strandon tudtam lekapni..De sebaj..:)


Engem Dina kapott le ahogy kéz állást csináltam...:$ :
Zayn-t nem találtam sehol...:// Bementem a többiekkel,de  aggasztott,hogy nincs meg....
Mikor kijöttem a vízből nem találtam ezért gondoltam bemegyek egy szenyóért...
Ment a tévé Zayn ott ült és nézte az egyik koncertjük felvételét..Nem tudta,hogy ott vagyok...Niall látott,de az ujjamat a számhoz tettem ezzel azt sugároztam ,,Kérlek ne szólj neki!"
Így is tett..
-Nem akarok elmenni a turnéra!-mondta Zayn.
-Haver csak egy hónap és Augusztus ha akarnak a lányok is eljöhetnek! Szeptemberben kezdődik csak a sulijuk..
-Milyen turné?-kérdeztem ..és egy könnycsepp csordult ki a szememből..
-Jenna!Én elakartam mondani!
Felrohantam a csaj szobába...lefeküdtem a padlóra és csak sírtam...
Először a csók aztán Perrie hívás és most meg ez?? Mi lesz még?
Kopogást hallottam...Zayn volt az...
-Jenna!Bemehetek?
-Gyere.-mondtam majd folytattam miután bejött és leült a székre..-Ne hagyj itt!
-Nem foglak!Gyertek el velünk Eleanor , Danielle és Hannah már bele egyezett,hogy jönnek! És Dina is jöhet!
-De csak hátráltatnánk titeket..
-Ez hülyeség!Gyertek!A nagyid is biztos megengedi!-kacsintott majd megcsókolt..
Végül is miért ne? És a nagyi is biztos megengedi..Lemegyek Dinához és megbeszélem vele..
Mikor leértem mindenki rohant a vízbe Harry már úszott nagyon hevesen...Mi történhetett?
Futottam ahogy csak tudtam...Eleanor-ék a partról figyelték az eseményeket....
-Mi történt?-kérdeztem.
-Dina...-mondta Danielle.
-Mi-mi van Dinával?-kérdeztem.
-Bement a vízbe úszni de utána nem láttunk..-mondta El.
Beugrottam a vízbe és úsztam, úsztam és úsztam...
Beljebb voltam,  mint a fiúk jóval...Harry-nél is...Nagyon ideges vagyok...Hol lehet Dina? Ebben a percben belerúgtam valamiben lebuktam és láttam,hogy Dina az..A hátamra tettem és kiúsztam a fiúkhoz...
Kivitte Harry a partra és szívmasszást csinált neki..
Életem legjobb pillanata volt amikor Dina köhögni kezdett és kinyitotta a szemét..
-Dina!Mi történt bent?-kérdeztem és átöleltem..
-Ro-rosszul vettem a levegőt.-mondta,de még mindig köhögött..-És benyeltem a vizet és aztán már elmerültem....
-Jajj kicsim..Többet nem mész egyedül a vízbe.-mondta Harry majd megcsókolta...
-Köszönöm Harry!Megmentettél!
-Az igazság az,hogy nem én mentettelek ki a vízből,hanem Jenna..Én csak szív masszást csináltam..-hajtotta le Harry a fejét.
-Jenna igaz ez?
-Igen..De ha Harry nem csinál szívmasszást akkor nem éled túl..
-Hát akkor mindkettőtöknek köszönöm!:$$-megölelt mindkettőnket és utána bement a tévéhez..
Megint a LWWY ment...végig énekeltük..:$$ <33
-Dina..mondanom kell valamit a fiúkról...illetve kérdezni is..
-Mond szívem...: ))
-A fiúk augusztusban elmennek turnézni..
-Nee...-már a sírás szélen volt szegénykém amikor mondtam a jó hírt..
-De azt mondták,hogy mehetünk velük..:)) El, Danielle és Hannah már beleegyeztek...
-Tényleg?Ez szuper!És akkor megyünk?
-Perszeee!
Lementünk együtt a partra Zayn pont akkor ment leteríteni a törölközőjét.. 
Nagyon jól néz ki..*-* :$








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése