2012. október 20., szombat

17.rész-Az utolsó balett..:$(az indulás előtt)

*Másnap reggel*
Reggel felkeltem és átmentem Dinához...Ő már fent volt és csak ült az ágyon, bambult..
-Jó reggelt!-köszöntöttem.
-Neked is!Figyuzz mikor lesz baletted? Mert nagyon hiányzik már.-Dina.
-Öhmm..Ma 10-től 13-ig!-mosolyogtam rá.-Na menjünk le és együnk és utána átmehetünk Hannah-hoz..
-Oks.
Azzal kimentem és a fürdő felé vette az irányt..Már nyitottam az ajtót amikor meghallottam a telefonom csörgését a szobámból.Sarkon fordultam és heves léptekkel a szobám felé vettem az irányt.
*Bejövő hívás: Zaynee*
-Halló?Itt az ügyfél szolgálat!-köszöntöttem 'rádiós' hangon.
-Akkor kapcsolja kérem a szerelmemet!-röhögött.
-Szia itt Jenna!-mondtam.
-Szia.Balett után átjöttök?
-Aham,de mikor indulunk LA-be?
-Holnap reggel fél6kor.
-Uhh..Akkor csak picit megyünk át,mert pakolni kell!Na puszillak édes.-köszöntem el.Majd letettem a telefont..
Szóval eljutottam a fürdőig..Ott megmosakodtam.Hajat mostam,szárítottam,hajat vasaltam,kicsit sminkeltem..Úton a szobám felé benéztem Dinához..Éppen telefonált..Az ajtóban álltam és mivel ő az ablakon nézett kifelé nem is láthatott.
-Én is nagyon szeretlek!-mondta a telefonba majd folytatta.-Nem is![.....] Nem!Imádlak![...] Van egy meglepim,de csak LA-ban kapod meg..vagy előbb...-mondta titokzatosan és kihívóan a telefonnak.-Na puszillak Harry!
-óóó...mi az a meglepi??-kiváncsisgodtam.
-Hallgatóztál?-röhögött..majd felém dobott egy párnát.
-Na inkább kilépek a tűzvonalból!-röhögtem el magamat.
Mindketten felöltöztünk és elindultunk Hannahhoz, majd balettra mentünk.
Út közben  beszélgettünk és már teljesen beleéltük magunkat az utazás élményeibe..
Elkezdtünk balettezni egy dupla fordulatot próbáltam...de amikor leérkeztem nagyon fájt..
-Hannah!Dina! Gyertek gyorsan!-kiáltottam nekik.
-Jézusom mi történt baj van?-kérdezte Hannah.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése