2012. október 20., szombat

18.rész-Sérülés...

NEM SZOKÁSOM IDE IRKÁLNI ,DE LÉGYSZI OSSZÁTOK FACEBOOKON A BLOGOT NAGYON SOKAT JELENTENE! *-*
KÖSZII.<3 :$<3


Odajött Hannah és Dina is..
-Nagyon fájt amikor leérkeztem..Lehet,hogy csak meghúzódott vagy nem tudom..-mondtam.Már a sírás kerülgett.
-Szólnunk kell Zayn-nek és a fiúknak.-mondta Dina.
-Nem!Azt nem! Még a végén túl reagálná!Először nézessük meg!-állítottam le.
Így hát elmentünk megnézetni..megállapították,hogy bár nem tört el a lábam, de megrepedt a csont a bokámnál..
-Doktor úr!-szóltam Mr.Rock-hoz.-Ugye haza mehetek?-kérdeztem.
-Igen,de csak mankóval!-mondta.-Pihentesse minnél tovább a lábát!
Ekkor Dina és Hannah lépett be az ajtómon..
-Jenna!-ugrottak a nyakamba.
-Csajok!
-Na mesélj!-ült mellém egy széken Hannah.
-Csak megrepedt a bokámnál egy csont,de haza mehetek.
-Ez szuper.-ujjongott Dina.
-Na ideje felhívnom Zaynee-t.-mondtam a lányoknak..Ők magamra hagytak és tárcsáztam a számot.
Kicsöng ez jó jel.
-Jenna!Mi van veled?Vége a balettnak?
-Őőőő..igen..kár,hogy így..-mondtam.
-Miért mi történt?
-Ne akadj ki!Nyugodj le és ne idegeskedj! Megrepedt egy csont  a bokámban és most a Pembury Kórházban ápolnak,de haza mehetek feltéve,ha ide jöttök kocsival.
-Okéé.Jézusom..Mindjárt ott vagyunk!Puszii!
-Szia!
[............]
10perc múlva már otthon is voltunk..A nagyi nagyon meg ijedt,de megnyugtattam,hogy semmi baj csak  megrepedt a csont..
Felmentem nagy nehezen az emeletre és az ágyamra dőltem.Dina jött be hozzám.
-Segítsek pakolni?-kérdezte.majd átölelt.
-Igen légyszi!Szuper lenne!De nem baj?
-Dehogy!
Nagyjából az volt a pakolás,hogy Dina mutatta a cuccokat én meg: Jöhet!,Jöhet!,Fúj!,Nem!,Jöjjön!....és így tovább. Röpke 2óra alatt sikerült is össze pakolni..
Dina elindult a szobájába amikor csengetést hallottunk.A nagyi nyitott ajtót.Az 1D és Hannah, Danielle és Eleanor volt.
-Csókolom!-mondta Louis.-Jennát keressük!
-Gyertek csak!Fent van a szobájában Dinácskával.-köszöntötte őket a nagyim.
-Köszönjük!,Köszönjük!-hangzottak a válaszok.
Én csak az ágyamról hallgatóztam és Dina meg mellettem ült.
-Jenna!-szaldtak be a szobába.
-Sziasztok!-köszöntöttem őket.
-Hál' Istennek,hogy nem tört el.-ölelt át Zayn.
-Nyugalom jól vagyok!
-Akkor jó!-mosolygott El.
Oda lépett hozzám Lou és elkezdte a hajamat simogatni..
-Jajj..nyugalom picike...semmi gon már itt vagyok!-szólt.
Erre mindenki elkezdett nevetni.
-Na mi már megyünk is!-szólt Danii.-Holnap találkozunk! Reggel fél6kor bejövünk értetek!Puszi.
-Okés!Köszönjük szépen!-mosolyogtam.
Elköszöntünk mindenkitől majd Dina a saját szobájába ment és ő is össze pakolt.
Elmentünk fürdödni és már zuhantunk is az ágyunkba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése