2012. szeptember 30., vasárnap

12.rész Titokzatos telefon hívás..:oo

Mikor odaértünk Harry nyitott ajtót..Láttam Dinán,hogy ideges és elpirult Hazza szexii göndör fürtjeinek láttán...Hmm..?! Mi lesz itt?
Bementünk mindenkinek köszöntünk 2 puszival és egy öleléssel..Én persze Zayn-nek egy csókkal és egy hosszabb öleléssel..:$$<3
Épp leültünk a kanapéra és már bújtam volna Zayn-hez ekkor Harry felrántott és a konyhába hívott..
-Figyelj...Dina szép meg minden de,-folytatta volna elég komolyan ,de a szavába vágtam...
-Mi van Dinával?????-nem értettem...azt hittem bejön neki..:"O :/
-Csak azt akartam mondani,hogy IMÁDOOOOOOOOOOOM...De nem érdemlek meg egy ilyen szép lányt mint ő!..://
-Ugyan már ez hülyeség...Menj oda és hódítsd meg!-kacsintottam.;))
Visszamentünk majd lehuppantam Zayn-hez..
-Csináljunk valamit unatkozok...:'((-törte meg a Titanic süllyedésének pillanatát Lou, mint egy 5 éves gyerek....:D
-Jajj..Lulukaa ne hisztizz szívemm..:)-röhögött Eleanor.
-Játszunk felelsz vagy merszt?-szólalt meg Danii Liam karjaiban.
-Oké játszunk..-mondtunk.
-Jó, de ne kezdjétek el nélkülem...Hozok répát...-szólt Lou majd kiszalad és vissza jött egy tál répával..
Eleanor pörgetett nálam és Dinánál állt meg..
-Okés..Dina mit érzel Harry iránt?-kérdeztem..:$
-Szeretem..:$-kimondta majd elpirult hát igen vele együtt Hazza is..:) :$ Édesek együtt..:P
Dina pörgetett Lou-nál és Zayn-nél állt meg..
-Lou! Van valami amit jobban szeretsz a répánál?-kérdezte Zayn Lulukát..
Louis gondolkodott egy ideig ,de csak viccből mert  mindenki tudta,hogy Eleanor a válasz..
-Igen..:$ Eleanor.:D-ekkor El-lel egymásra néztek és mindketten elmosolyodtak majd Lou megcsókolta..Nagyon édesek voltak...
Louis pörgetett...Harrynél és Zayn-nél állt meg..:))<3
-Zayn!Felelsz vagy mersz?-nézett Zayn-re rossz fiúsan Harry.
-Merek Hazza!:))-kacsintott.
-Csókold meg Jennát vagy add oda a felsődet.;)
Biztos megcsinálja..és meg is tette..
Lágyan csókolt..nagyon jó volt..:$ Hmm..:$<3
-Én már unom..és álmos vagyok..felmentem .puszi mindenkinek..:)):$-ezzel felment Danielle aludni Liam szobájába..
-Dina szerintem mi is menjünk..-felálltam.Dina bólintott majd kapott egy csókot Harrytől..
-Csajok! Holnap nem megyünk le a strandra?
-De meheteünk.Okés.-mondtunk.-Mikor?
-Ömm...10kor átjöttök csinálunk szenyókat veszünk piát.-ekkor megszólalt Louis.
-Meg répát!!
Majd folytatta Harry:-Meg répát.;) és az egész napot ott töltjük a strandon..hmm..:$$ a lányok bikiniben..*-*
-Hélóóó!Csak óvatosan Mr.Styles.;)-mosolygott Dina.
-Igen is hölgyem.:D-röhögött Harry.
-Na srácok mi már tényleg megyünk.-szóltam..
Elbúcsúztunk mindenkitől kivéve Liam-től és Danielle-től mert ők már elmentek aludni..
-Végre itthon..-szóltam..majd felmentem lefürödni..amíg fürödtem Dina véglegesen is elrendezte a szobája berendezését..
Nagyon jó lett..:)) olyan kis hangulatos..
Este még átjött beszélgetni majd átment és elaludt..
*Reggel fél9*
Rántotta illatára keltem..hmm..:$$ 
Dina várt a konyhában friss rántottával és narancslével...
-Miért kaptam ezt?-mosoylogtam..:D
-A tegnapiért..-mondta mindezt fülig érő mosollyal..
Örülök,hogy boldog Harryvel..Aranyosak együtt..
Befejeztük a reggelit és elkezdtünk szendvicseket csinálni, mert bár a fiúknál ott van Eleanor és Danielle nem bizti,hogy elég lesz  Niall-nek..:pp
Csináltunk pár szenyót italt is raktunk be és törcsiket..
Felöltöztünk elraktuk a bikininket és elindultunk a fiúkhoz..:))
Nagyon jó idő volt..Félúton találkoztunk mivel ők jöttek volna elénk kocsival
Szerintem nagyon jól néz ki  ez a kocsi...sokan elfértünk benne és nagyon kényelmes is.:D*-*
A kocsiban hülyéskedtünk amikor megcsörrent a telefonom..
*Bejövő hívás: Ismeretlen*
-Ki az?-kérdezte Zayn.
-Ismeretlen..Felvegyem?
-Vedd Cicám..:$ :)-mosolygott rám.
*Felvettem*
-Halló? 
-Ööö..Helló..Jenna Stewart-ot keresem.-mondta egy női hang.
-É-én vagyok az.-nyögtem ki.-Segíthetek?
-Igen.Perrie Edwards vagyok.-na ez már rosszul kezdődik..:// - Veled jár Zayn?
-Őő..Igen..De ez téged miért is érdekel?:$ :)
-Csak azt akarom mondani,hogy ki fog használni!Arra kellesz neki,hogy villoghasson egy szép lánnyal, már pedig te gyönyörű vagy.
-Tényleg?-csordult ki egy könny csepp a szememből..-Tudok a csókotokról! De szeret engem...Ezért is törölt Facebook-ról , a névjegyzékéből és mindenhonnan..
-Te tudod..De figyelj..Amit akarok azt megkapom...és én Zayn-t akarom...
-Pusztulj meg!
*Letettem*
Sírni kezdtem és Zayn-hez bújtam..
-Héééj!Mi a baj?
-Perrie volt az..-szipogtam..-Azt mondta,hogy csak azért kellek neked,hogy villoghass velem..De nem hiszek neki..Meg azt is,hogy amit akar azt megszerzi...és ő téged akar..:'((
Már az ideg összeroppanás szélén álltam...
-Jenna! Nézz ide.-felemelte a fejem és folytatta.-Én csak téged szeretlek érted?Nem érdekel mit akar Perrie...Nekem te vagy a legfontosabb.-mosolygott majd megcsókolt..
Elkezdett röhögni...ekkor már boldog voltam..
Tudtam,hogy szeret..soha nem akarom,hogy vége legyen..
Megérkeztünk egy bazi nagy házhoz..
-Úgy tudtam,hogy a strandra megyünk...-mondta Eleanor..látom ő sem tudta,hogy ide jövünk..
-Úgy van...a tó parti házunkhoz..:)-mosolygott Liam..
Ja az úgy ok..:PP








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése