2012. szeptember 28., péntek

10.rész-Szeretlek.:))

-Ez meg ki volt?-kérdezte.
-Először is..Jó újra látnii nagyon megváltoztál 3 hónap alatt.. Másodszor meg Ő Zayn volt a régi pasim...tegnap szakítottam..
-Miért mi történt..? :'ooo
-Az orrom előtt smárolt egy másik lánnyal...de azt nem tudta,hogy látom...
-Ki volt a csaj?
-Perrie a Little Mixből...
Nem tudta ki az ezért mutattam neki képet..
Nagyon sokat beszélgettünk erre megcsörrent a telefonom..
-Ki az?-kérdezte Dina.
-Hannah...a levelező társam...
*Felvettem*
-Szia Jenna..
-Szia Hannah..
-Mi történt veled meg Zaynnel?
-Semmi...vége..-mondtam majd letettem mert elkezdetem sírni..
Leültem a kanapére Dinához bújtam és sírtam...Ekkor megcsörrent a csengő..
-Kinyissam?Biztos Zayn az!-mondta Dina.
-Hagyd..Szeretem..
-Te tudod csajszi..na megyek aludni.-ezzel felment és puszit nyomott az arcomra.
Oda tipegtem az ajtóhoz...
Vettem egy nagy levegőt és kinyitottam..És ahogyan Dina gondolta Zayn volt az ajtó előtt..
Ahogy megláttam a nyakába ugrottam és jó szorosan öleltem..
-Sajnálom..-mondta.-Perrie nekem nem jelent semmit..csak téged szeretlek...
-Én is.:)-mosolyogtam.
Annyira örültem neki...Nem érdekel az a hülye csók...Kit érdekel Perrie...?!!! Zayn az én pasim és kész..<33
-Holnap látlak?-kérdezte.
-Persze..de most megyek aludni..Szeretlek!Jó éjt!
-Jóéjt! Én is!<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése