2012. szeptember 19., szerda

3.rész- London vagy Miami???:/

Reggel..mikor felkeltem egy levelet találtam az asztalomon.
,,Drága Jenna!
Sajnálom,de elkellett vinnem Nicot táborba és leszólított egy férfi aki nagyon jó munkát ajánlott..
Valószínű,hogy Miamiba kell mennem...
Te döntöd el,hogy jössz Miami vagy elmész a nagyihoz  Londonba.
Elmentem vásárolni délre otthon vagyok!
Puszillak: Anya"
Hát..öhmm..okés..szóval válasszak,hogy hova megyek el a.) Miami b.) London...és hol a c.) ?? Én itt akarok maradni Dinával...nem hagyom itt...kifogja lerázni az undi udvarlókat róla?
Na felhívom a nagyit.
-Szia Nagyi!
-Szia Kicsim! Mondta anyád,hogy munkát kapott?
-Igen...mondta..-válaszoltam szomorúan.
-És mi lesz a döntés?
-Hát valószínűleg London..mivel ott vagy te...és a kedves kedves levelező társam Hannah...
-Ez szuper..Nagyon jó kis szoba van itt..világoskék a fala és ki poszterezheted meg grefitizheted vagy mi a csuda amit manapság a fiatalság csinál..-mondta nevetve.
Hiába is az én nagyim az én nagyim..Nagyon szeretem..
-Na megjött anya.Leteszem..puszii mami.
-Puszii Kincsem.
Anya pakolt a konyhában amikor rárontottam.
-Mégis mi a fenét képzelsz?
-Mi csoda?
-Mi az,hogy választanom kell,hogy hova költözzek amikor itt a barátnőm, a suli és mindkettő választás elég messze van,úgyhogy nem is nagyon tudok ide eljönni majd..
-Sajnálom kicsim..de mióta apád elhagyott minket nagyon nehéz minden..
-Tudom..bocsii..de nagyon nehéz..
Megöleltem jó szorosan..
-És melyiket választottad?
-London..Nem baj?
-Dehogy baj...legalább majd a nagyi figyel rád és találkozhatsz a levelező társaddal Hannah-val.
-Aha..persze.-mosolyogtam.-És mikor indulunk? 
-Holnapután.
-Oks akkor átmegyek Dinához..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése