2012. szeptember 26., szerda

9.rész-Zayn hazugsága és Dina érkezése..

Reggel kisírt szemekkel ébredtem...Ránéztem az órára és már 11óra volt..
12kor érkezik Dina..Legalább neki elmondhatom ezt a hülye gyereket...
*Üzenetem jött*
,,Szia!Figyelj nem gondoltam komolyan a csókos témát...Szeretlek! Zayn..<3"
Pff...nem érdekel...inkább felöltözök..
Ezt vettem fel egy szürke pólóval..
*csöngettek*
-Nyitoooooooooooom!-ordítottam..
Biztii Dina az.:) Előbb jött volna?
És Zayn az..mit akar??-.-"
Ott állt az ajtóban...Nagyon szánalmas...
-Ma van már megint?
-Szeretlek!Megkaptad az üzit?
-Ja és azonnal kitöröltem..De most menj mert Dina hív..
Felvettem..
-Szia Jenna!Hányas szám? Már a taxiban ülök..
-Szia Dinaa!Washington street 10. 
-Oks.5perc és ott vagyok.Puszii
-Puszii..
Újra Zaynhez fordultam...a szép szemeivel amik nem érdekelnek rám nézett..
-Na mondjad szép fiú 4 perced van..
-Miért 4?
-Mert mindjárt itt van Dina.-ahogy kimondtam vágtam egy fejet és rávetettem a mond már ember! nézésemet..
-Szeretlek!
-Oks.Szia!-majd rácsaptam az ajtót..
Még mindig itt állt az ajtó előtt és megérkezett Dina..
Észrevették egymást és beszélgetni kezdtem...Na jóó..akkor hallgatózok..
Dina szebb, mint emlékeztem...*-*

-Te vagy Dina?-kérdezte Zayn.
-I-igen..és te ki vagy?-mondta szemre hányón..
-Nem tudod..te se?
Na jó ki megyek..
-Zayn húzz innen!-mondtam..-Dinaaaaaaaa szia cica menj be lerendezem..
Dina bement én meg ki mentem Zaynhez..
-Tényleg szép...hmm..:$$ nagyon jó csaj..-mondta.
Ekkor pofon vágtam és bementem..




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése