2012. szeptember 23., vasárnap

6.rész-Balett.

Elsötétült minden......áááááááá...én nem szeretem a sötétséget.Felakartam állni,de akkor valaki megfogta a kezemet és vissza rántott...
-Áááááá...-síkítottam egyet.
Meghallottam,hogy valaki itt nagyon röhög mellettem...Végül felálltam és kifelé igyekeztem..
Már mentem volna be a házunkba mikor valaki átölelt.
-Ki az?
-Zayn.Nem akartalak megijeszteni,csak szeretnék valamit mondani...
Megfordultam...erre ő megcsókolt...
-Ezt miért kaptam?-kérdeztem.
-Mert szeretlek!-mondta.
Aztán én felmetem a szobámba...
Reggel csörgött a telefonom...
Hannah volt az..Kissé túlságosan is komásan felvettem és beleszóltam.
-Halló?
-Szia Drága..Figyuzz...nincs kedved velem járni balettra?Mert ugye én régóta járok és mondtad a levélbe,hogy jársz és most nem tudsz mert itt laksz és gondoltam lenne kedved hozzá..
-Jézusom...ez nagyon szuper lenne! Mikor megyünk?
-Hát ma délelőtt 10től 13óráig.
-Oks.Akkor jó ha félóra múlva átmegyek hozzád?
-Ahha.Na puszi!
-Puszii
Szupii..végre csinálhatom újra amit a legjobban szeretek csinálni a világon..
*TVIT-TVIT*
Jött egy sms..lássuk csak..Ki az?Zayn...vajon mit akar?
De aranyos..*-* Hiányzok neki...Majd torna után felhívom..
Keresetem valami jó kis göncöt..áh..ez tökéletes lesz..
Hát akkor megyek is..
*Kopp-Kopp*
-Áhh..szia!Indulhatunk?
-Persze.
Körülbelül 10percet sétáltunk majd oda értünk egy nagyon nagy tánc stúdióhoz.
Bementünk volt egy külön terem ahol csak Hannah és én voltunk...Hűhaaa..ez nagyon szupi..Hannah csinált rólam egy képet miközben táncoltam..
-Egyébként van kedved ma este átjönni a fiúkhoz?
-Igen..feltéve ha nem hozzák fel megint ezt a bandás témát...
-Nem fogják..Amúgy Zayn oda van érted...-moslyogott.
-Gondolod?
-Nem én tudom..-mondta majd röhögni kezdtünk..
Szuperül érzem magam...Bár azért hiányzik Dina..Valamikor felhívom...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése