2012. szeptember 26., szerda

8.rész-Jó után rossz..

-Ez nem változtat semmin!
-Nem érted? Én csak téged szeretlek!
-Sajnálom...Gondoltál volna rá akkor amikor Perriekével smaciztál...
Ekkor elmentem sírva és felhívtam Hannah-t..
-Jenna!Hol vagytok?
-Én éppen haza felé megyek..-csuklott el a hangom.-Zayn meg nem tudom hol van,de nem is nagyon érdekel..-letettem és bementem a házba..
Haza értem vettem egy forró fürdőt és lementem tévézni..éppen a sztár hírek ment..
Perriet és Zaynt mutatták..miközben smároltak...
*Üzenetem  jött*
Dina írt...
,,Jenna!Szuper hírem van! A nagyid felhívott és megkérdezte,hogy nincs-e kedvem elmenni hozzád mert tovább kell maradnia Chicagoban.És holnapra ott leszek az ajtód előtt!!"
Végre valami jó hír is jön....Ez az! Dina ide jön..Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...!!
Elmentem aludni mert nagyon fáradt voltam és újabb üzenetem jött...Mi az?Dina előbb jön vagy mi??
Nem nem Dina az hanem a csodálatos Zayn Malik...Fújj..de utálom..
,,Jenna! Itt vagyok az ajtód előtt beengedsz?"
Felhívtam..
-Khmm..Nem!És csak úgy mondom,hogy épp aludni akartam mert holnap korán jön New Yorkból a barátnőm...és remélem vele nem találkozol..mert a végén még neki is csalódást okozol...
-Először is...Szép a barátnőd? Másodszor te voltál olyan hülye, hogy magadra vetted azt a hülye csókot...
-Tudod..ha  barátnőd van akkor nem kéne más csajokkal smacizni..
Lecsaptam a telefont...nagyon ideges voltam Zaynre..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése