2012. szeptember 19., szerda

1.rész-Különcök..

*7 óra*
Jézusom elkések...Már a suli felé kéne mennem...
Uhh..basszus..most mehetek sétálva.Na szuper...
-Jó reggelt anyúúúú!-ordítottam.
-Neked is Kicsim.Elvigyelek?Ma szabadnapos vagyok.
-Igen légyszi..Majd út közben harapok valamit.-mondtam  a lépcsőről ugorva és közben a nadrágomat húztam fel...
Melltartóban voltam...
-Anyaaaaa! Hol van a pink  pólóm?
-A szekrényedben..de siessünk mert elkésel...-mondta.
*7.30*
Oks..legalább beértem..Kezdőtött az első óra..én már most unom pedig ez csak az első és ma 5 órám van..
Leültem...én vagyok úgy mond a különc mert természetes barna hajam van és nincs 50 piercing a testemen..ja..és nem öltözök úgy mint a .....-ok....szánalmas..
Ez vagyok én:


Csak egy ember van aki szeret amilyen vagyok...Imádom mindennél jobban a neve  Dina..a világ legjobb fej csaj és gyönyörű is..
Hát igen a természetesség és a piercing mentesség rá is  igaz...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése