2012. szeptember 25., kedd

7.rész-Perrie és Zayn

Mikor vége lett a balettnak..haza mentem és felhívtam Dinát..
-Halló?
-Szia Dina..Jenna vagyok
-Jenna!Már annyira vártam a hívásodat...Kár,hogy elmentél...Milyen London?Vannak helyes fiúk?És találkoztál a levelezős társaddal?
-Hiányzol Nagyon.Igen én is sajnálom,hogy eljöttem...Nagyon szép..Itt is van balett...Igen vannak..És igen találkoztam Hannahval..
-Szupiii..Hmmm...:$$Biztos helyes lehet a srác ha neked bejön..
-Igen az..Na de le kell tennem mert kész a vacsiim..Puszillak..Drágám..És anyudat is üdvözlöm..
-Okés..Puszii.Szeretlek.Majd holnap hívlak.
-Pussz.Én is!Megegyeztünk!;)
Ahhhhh...úgy hiányzik New York...
*Triiriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-Tiriiriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*
CSörög a telefon..De ki az?Hová is tettem ....Jaa ott az asztalon..
BEJÖVŐ HÍVÁS: ZAYN
-Halló??
-Szia Drágám..Mondta Hannah,hogy ma átjöttök?
-Igen..Mondta..És mi az, hogy Drágám?-röhögtem.
-Kekeckedsz?? Haa? Kemény vagy Jenna cicaa?-röhögött Zayn makii..
-Igen..De majd nálatok lejátszuk jó?
-Okés..Na puszillak.
-Puszi.
Nagyon imádom...Most már 100%, hogy ő az ideális pasi..Ideje lenne készülődnöm..Keresek valami ruhát ami bejön majd Zaynnek...Na jahh..neki minden bejön csak legyen minél kevesebb..Hahahaaa...Kis hülyee..imádomm...:$$
Ez megfelel majd..:
Átmentem Hannahhoz..
Annyira imádom a ruciját...
Ha valaki Ő tudja miben lehet egyszerre szexi, elegáns és bulizós..
Bementünk nagyon sokat beszélgettünk csinált nekem sminket és megcsinálta a hajamat is..Imádom.:$
Ez vagyok én:( a kép erejéig felvettem egy tiarát ami Hannah-é)

Mintha a 3-dik tesóm lenne..Mert persze az első Nico a második Dina és Hannah a harmadik..
Ekkor megcsörrent Hannah telója de Ő épp a mosdóban volt..
-Ki az?-szólt Hannah.
-Niall!
-Vedd fel Jenna!!
*felvettem*
-Halló?
-Szia Hannah drága!-már mondani akartam,hogy Jenna vagyok,de nem hagyta..-Figyu..nem biztos,hogy ma átkéne jönnötök..Tudod Zayn..
Ekkor a szavába vágtam.
-Miért nem kéne átmennünk?
-Uff...basszus..
Niall lecsapta a telefont..Mi van??Mit csinál Zayn?Nem érdekel oda megyünk..
-Mit akart Niall?-jött Hannah a fürdőből..
-Valmit,hogy nem biztii hogy át kéne mennünk,mert valami van Zaynnel..De oda megyünk!!!! Ugye?
-Persze..már én is kiváncsi vagyok Jenna!
Elindultunk..mikor oda értünk egy lány jött ki Zaynnel a kapun és átölelték egymást majd megcsókolta...
-E-ez meg ki volt?-kérdeztem sírva..
-Uff...Perrie..a Little Mix-ből az egyik..Tudod mit? Bemegyek és rákérdezek..
*Bent miután Hannah bement*
-Zayn!-ordított Hannah.
-Igen?
-Miért smároltál Perrievel?
-Nem tudom miről beszélsz!-mondta miközben XBOX-ozott.
Odaállt Hannah a tévé elé majd kikapcsolta.
-Szóval?Miért kellett?
-Nem tudom..Csak úgy jött..
Ez hülye...csak úgy jött??
-Tudod,hogy ezt a Jenna is látta? Ezt a "csak úgy jött" csókot?
-Mi? Micsoda?? Látta? Ezt elszúrtam..Megyek beszélek vele..
-Azt jól teszed!
*Kijött Zayn*
-Jenna cicaa!
-Ne hívj így!-sírtam..-Hogy tehetted ezt?
-Sajnálom...Nem akartam..Felhívjam Perriet és megmondjam,hogy felejtsen el?
-Jó!Hívd!
Zayn felhívta és ki is törölte a telefonjából.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése