2012. szeptember 19., szerda

2.rész-Szegény Dina..:(

Mikor haza értem azonnal felhívtam Dinát ugyan is ma nem volt suliban..Gondoltam megtudakolom mi van vele..
-Szia Dina!Itt Jenna...Miújság mi van veled?
-Szi-szi-tüsszentett majd folytatta.-Szia Jenna...Semmi nátha...Szép mi?! Főleg így év végén..
-Jujj..szegénykém..átmegyek.Jó?
-Oks.Puszi..
-Puszii Dinám.
Gyorsan magamra kaptam valamit, felpattantam a bicómra és már mentem is.
Kb.5perc múlva oda is értem Dináékhoz.
*KOPP-KOPP*
-Megyek!- *hapci* jött Dina az ajtóhoz.
Felmentünk a szobájába és beszélgetni kezdtünk..
-Képzeld ma odajött hozzám Balázs és megkérdezte,hogy szingli vagy-e mármint,hogy te Dina..
-És mit mondtál?-szólt kicsit undorodva mivel tudom,hogy utálja a csávót..
-Hát azt....hogy nem..már foglalt vagy.-mosolyogtam rá.
-Köszönöm.Köszönöm.Köszönöm.Köszönöm Jenna!!Megmentettél tőle..
Egész sokáig beszélgettünk.
*6 óra*
-Na Dina nekem mennem kell...Cupp-cupp..
-Szia.Köszi,hogy átjöttél.
-Bármikor édes!
Felültem a bicajomra amikor pont alkezdett csörögni a telefonom..Igen..persze gondoltam,hogy elkezd csörögni..
De ki az?
-Szia Mamikám!
-Szia kicsim!Zavarok?Mert tudlak hívni máskor is.
-Neeem..dehogy zavarsz mondjad csak.
-Na szóval az van,hogy kaptam valami laptopot ajándékba,de nekem nem kell...gondolom mivel neked már van és zöld nem kéne  Niconak véletlenül?
-Nagyi! Nico még csak 6 éves biztosan azt akarod,hogy már ilyenkor a géphez láncolja magát?-közben haza értem.-Amúgy is..tönkre ment a gépem és szeretem a zöldet..ja..és persze 17 vagyok immáron kerek 6 hónapja.-mondtam viccesen.
-Tényleg..mondtad is,hogy tönkre ment...na mindegy Szia Kicsim! Küldöm postán valózsínű,hogí 1hét múlva már oda is ér.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése