2012. szeptember 21., péntek

5.rész-Rövidre sikerült házi bulii.:33

A mami volt..
-Halló?
-Szia Jenna? Hol vagy?
-Ja...csak Hannah egyik barátjánál.
-Értem.Csak azért szólok,hogy az egyik kedves ismerősöm kórházba került ezért Chicago-ba kell mennem pár napra...remélem nem baj.
-Nem..dehogy is...
-Rendezhettek pizsibulit vagy amit akartok,de a berendezés maradjon meg..
-Oks.Köszii.-szóltam felettébb nagy izgalommal.-Ismersz engem nem teszek tönkre semmit..
-Na indul a gépem.Puszi Csillagom.Vigyázz magadra!
-Jó utat!Puszi Nagyi.Okés.

Annyira jó fej...a világ legjobb nagyija még ha nem is tudja, hogy mi a pop zene és a divat...
Ekkor valaki befogta a szememet.
-Ááá..ki ez?-röhögtem.
-Találd ki!!-röhögött "férfi" hangon Hannah.
-Talán Hannah?
-Honnan tudtad?
-Megérzés.-röhögtem.
Oda mentünk a többiekhez ott volt Zayn,Niall meg még három srác. Egy göndör barna hajú, egy világos barna hajú és még egy aki egy plüss répát markolászott és répa levet ivott..
-Na szóval hol kezdjem?
Kicsit cikisen éreztem magam amiért mindenki hirtelen rám nézett,de sebaj... 
-Ez a kis szöszi kaja mániás az én Niallem.Az a RAJ csávó aki beengedett minket az Zayn,de ezt már mondtam.A kis fürtöske Harry.A vasalt hajú Liam.És végül a répa levet szürcsölgető az Louis.
-Ahham..értem..
-És ők az One Direction.-mondta Hannah.-De ezt tuti,hogy tudod.
-Khmm...-köszörültem meg a torkom.-Nem, nem tudom...Miért kéne tudnom?
-Mégis honnan jöttél te?-szólt Louis.
-Öhmm...New Yorkból? Esetleg? 
-És ott nem hallgatnak pop-ot?
-Dee.
-Akkor miért nem ismersz minket????????
Na jó elegem van..ezek mekkora flegmák...én inkább zúzok haza.
Mikor már körülbelül fél órája cikáztam az utcák között megláttam a házunkat. Ez az... második napom Londonban egész jól haza találtam.
Felmentem a szobámba, elmentem egy jó forró fürdőt venni már ültem voltna a kádba mikor meghallottam a csengőt.
Felkaptam magamra egy fürdő köpenyt és lementem.
Kinéztem és kilehetett volna más, mint az 5 jó madár  és Hannah.
-Épp fürdeni készülök,ugyhogy gyorsan mondjátok.
(itt a képe a fürdő köpenyről...ez ilyen rövid..:dd )
-Figyelj a fiúk nem akartak megbántani....-mondta a szó szóló Hannah.
-Igeeeen..És??-kérdeztem.
-Gyere este 10kor áthozzám.Oks?
-Oks.De mi..-befejezni nem tudtam ugyan is ekkor Hannah és a fiúk elhúztak drága levelező társamékhoz..
Hát jó..akkor végre fürdöthetek.Megint szálltam volna be a kádba és ezúttal szerencsére sikerült..:dd
Lefürödtem felöltöztem és hipp-hopp elment az idő.... 10 óra van mehetek Hannah-hoz.
Ruha:(nem a legszebb,de a célnak megfelel)
Elindultam Hannah-hoz...becsöngettem...ohohóóóó..jön valakii az ajtóhoz...
-Ki az?-kérdezte egy fiú hang.
-Répa.-csak mondtam valamit hülyeségből.
-Répaaaaaaaaaaaaaaaaaa...jeeeeeeeeeeeeeeeeeee..gyeree beeee!-ekkor tudtam,hogy ez Louis.
Bementem.Louis gömbölyű szemekkel nézett rám..
-Te nem is répa vagy..-szomorkodott.
-Bocsii..
-Áhh ..semmi baj..-röhögött.-gyere beljebb..
Bementem..hűhaaaaaa..mekkora tévé..van itt popcorn dvd...italok...
-Íííííííííííííííííííííííí.....Jennaaaa! Végre itt vagy.-futott felém Hannah majd a kanapéra estünk.
Ekkor hallatszott Louis hangja:
-Kicsi a rakás!!!Húúúúúúúúúúúúúú!Megyeeeeeeeeeek!-majd ránk ugrott..
Amikor sikerült felállni megjött a többi fiú is Zayn,Niall,Harry és Liam.
-És mit fogunk csinálni?-kérdeztem kíváncsian.
-Titok.-mondta Zayn.

1 megjegyzés: