2012. szeptember 30., vasárnap

11.rész-Egy átlagos nap..Jenna és Dina

Másnap reggel mikor lementem Dina a sztár híreket nézte..
-Jenna! Gyere gyorsan Zaynről van szó!
Így kb. a lépcsőtől a kanapéig ugrottam amikor meghallottam Zayn nevét..
*Hírekben*
,,Zayn Malik tegnap este éjfélkor egy klubban összeveszett Perrie Edwardsal..Ezzel vége a kapcsolatuknak..De vajon ki lehetett az a lány aki elcsábította a mi szép fiúnkat?"
*Kikapcsoltuk a tv-t*
Oda fordultam Dinához és fülig érő mosollyal..És csak ennyit mondtam:
-Imádom imádom imádom imádom imádom.*-*
Felrohantam és lefürödtem...
Hmm..:$$ akkor válasszunk valami jó kis rucit a mai naphoz...*-*
Ez szuperális lesz.:D kényelmes is de ugyan akkor jól is néz kiii.*-*
Leültem a TV elé és bekapcsoltam egy zene csatornát..És mit adtak? :$$ *-* A One Direction új számát..<3
LWWY..imádomm..*-* Nagyon jó ez a szám..:D
Dina lelépkedett egy az enyémhez hasonló ruhában a lépcsőn..
Nagyon jól állnak neki az ilyen cuccok..:
Leültünk és elkezdünk tévézni..
Ekkor felhívott a nagyii.
-Szia Jennám!
-Szia Nagyi!
-Figyelj beszéltem Dina anyukájával és megkérdeztem,hogy nem költözhetne-e Londonba hozzánk!
-És mit mondott?-mondtam nagyon nagyon nagyon izgatottan.
-Azt mondta,hogy ha Dina is akarja akkor megengedi..Legalább együtt lesztek..és nem szomorkodtok egymás miatt,hogy nem lehettek együtt.
-Ez szuper!Majd vissza hívlak,hogy mit mondott Dina.
-Oké.Puszillak!:)
-Én is nagyi!:)
Dina felakart állni de nem hagytam...Nem szóltam semmit csak visszahúztam..és mégegyszer és mégegyszer és mégegyszer és mégegyszer...;))
-Mi van már?-mondta dühösen.
-A nagyim...-vettem egy nagy levegőt és folytattam..-És anyud megbeszélték,hogy ha akarsz maradni megengedik,hogy itt élj velem Londonban a nagyinál.
Íííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí...valószínú,hogy a legjobb barátnőmmel fogok együtt élni ez szuper!!!!*-*
-Hát nem is tudom...-mondta.
-Mi-miért?-kérdeztem.
-Na jóóóóóóó-mondta majd folytatta !ÉNEKELVE!-Je je jeee itt leszek Jennával óóó jeee óójeee.:D
Elkezdtünk röhögni..
Pár órán át mondjuk úgy reggel 9-től délig beszélgettünk majd Dina felment és kezet mosot mert belenyúlt a pudingba amit ettünk....kicsiiit bénaa..de imádom..<33
-ÁÁÁÁÁÁÁááááááááááááááááááááááá.-rohant le a lépcsőn...majd nem szívinfarktust kaptam mikor meghallottam.-Jennaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Mi az ebéd?-röhögött.
-Pizza amit rendelünk? 
Nem tudott válaszolni mert megcsörrent a telefonom..
*Bejövő hívás: Zayn.<3*
-Halló?
-Szia Jenna.:)) Nincs kedvetek átjönni Dinával.? Hannah, Danielle és Eleanor már itt van gondoltam gyertek át ti is! 
-Ömm..oks..Mikor?
-Fél óra múlva? Amúgy Harrynak meséltem Dináról és szerintem Hazzanak tetszik attól függetlenül,hogy még nem látta..:$ :)
-Okés.Tényleg ez szupii?Majd bemutatjuk egymásnak őket.Na puszi.
Nagyon boldog voltam,hogy Harry és Dina sem lenne szomorú a turbékoló párok között,ha együtt lennének..:$ :)
-Dinaaaaaa!
-Tesséééééééééééééék?-szólt vissza gúnyosan, de közben nevetett..
-Átmegyünk a fiúkhoz oks?És van még egy hírem..:)
-Okéés.-épp pudingot evett.-Mi az? Hmmm?
-Tudod ki Harry Sytles?
-Öhmm..ja nem annak a fiú bandának az egyik énekese jajj...tényleg abban van Zayn is..:) Hogy nem jutott eszembe?
-De..pontosan..Na szóval Zayn mesélt neki rólad és bejössz neki annak ellenére,hogy még nem látott..:)
-Szupiii...láttam róla már képet és nagyon bejönnek a fürtjei..
Nagyon sokat beszélgettünk Zayn-ről , Harry-ről és megint csak Zayn-ről...
Elment az idő ezért elindultunk feléjük...Még volt 10percünk de mire oda találunk eltelik az is..
Sétálgattunk erre-arra ,de végül oda értünk..
Harry nyitott ajtót...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése